بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


4 امتیاز گرفته شده،حق واقعی آبی ها بود که شاید برگردد!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/31424890679116822697.jpg

چندی قبل خبر رسید گروهی در اهواز دستگیر شده اند که برای افراد مختلف سابقه حضور در جبهه را به صورت ساختگی تهیه کرده‌اند و بر همین مبنا موجبات معافیت فرزندان آنها را فراهم آورده‌اند.
آنها به جرم خودشان اعتراف کرده اند و در میان اعترافاتشان نام های جالبی وجود دارد.
طبق شنیده‌ها با متلاشی شدن باندی که در تهیه و تولید کارت‌های جعلی پایان خدمت نقش داشته اسامی تعدادی از بازیکنان فوتبال هم لو رفته که آنها گویا با کارت‌های پایان خدمت جعلی در لیگ برتر فعالیت می‌کردند که اگر این موضوع اثبات شود شاید باید شاهد اتفاقات تازه‌تری در این زمینه باشیم.
طبق شنیده‌ها «ب . ر»، «آ. الف»، «س. الف» و «ف. د» بازیکنان تیم فولاد بازیکنانی هستند که از آنها به عنوان کسانی که از این کارت‌های پایان خدمت استفاده می‌کردند نام برده می‌شود.
جالب است بدانیم که استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت قهرمان فعلی ایران را شکست داده است و اگر نتیجه ای قرار باشد تغییر کند در نهایت سودی برای آبی پوشان نخواهد داشت!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/63172905049463728839.jpg
اما اینطور که شایعه شده آرش افشین بازیکنی که قرار بود ابتدای فصل قبل به استقلال بپیوندد نامش دربین بازیکنانی که دچار مشکلات جعل کارت پایان خدمت شده اند دیده شده و تیمهای که از وی در ترکیب خود استفاده کرده اند ممکن است نتایج بازی هایشان دچار تغییراتی بشود.
لذا آرش افشین بازیکنی که در هفته دوم مسابقات لیگ با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل به سود سپاهان به همراه داوری ضعیف فغانی باعث شدند 4 امتیاز از استقلال به ناحق گرفته شود،اگر تخلف وی در جعل کارت پایان خدمتش اثبات شود،ممکن است ضمن برگرداندن 3 امتیاز و یک امتیاز کسر شده توسط کمیته انضباطی آبی پوشان بتوانند حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را بدست بیاورند!
هرچند اکثر فوتبالدوستان به کسریک امتیاز ناحق کمیته انضباطی و 3 امتیاز از دست رفته استقلال بر اثر اشتباهات داوری در بازی با سپاهانا اعتراف کرده اند،اما ما اصلا راضی به وقوع پیوستن همچین اتفاقاتی نیستیم و معتقدیم استقلال باید حقش را در زمین بازی و قهرمانیش بر اساس اتفاقات فنی فوتبال رقم بخورد نه به وسیله تخلف دیگر تیمها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 2 / 1393برچسب:لیگ برتر,دوره سیزدهم,قهرمانی پاک,جعل کارت پایان خدمت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com